Sadržaj

Trendovi

Brend Colmar, sinonim talijanske izvrsnosti koji spaja tehničke inovacije i elegantan izgled u sportskoj odjeći, proslavio je časnu 100-tu obljetnicu. Danas je Colmar premium brand koji je svoju reputaciju stekao posebno među ljubiteljima zimskih sportova.

Nema puno brendova u sportskoj industriji koji se mogu pohvaliti tako dugim poslovnim putem, koji su uz sve političke i ekonomske izazove 20. stoljeća obilježili i ratovi.

Priča o tvrtki započela je 1923. godine, kada su Mario i Irma Colombo otvorili tvrtku u Monzi i počeli proizvoditi šešire. Intuicija ih je navela na sljedeću poslovnu ideju – proizvodnju gamaša koje su u to vrijeme bile popularan muški modni dodatak. Za izradu gamaša koristili su vunene stožce s defektom. Proizvodi su morali biti brendirani, zbog čega je ubrzo nastao naziv brenda koji odražava dio obiteljske simbolike. Naime, izvedeno je iz imena Maria Colomba, jednog od osnivača brenda.

Colmar Thirring

Poslovni put tvrtke Colmar

.

Tridesetih godina prošlog stoljeća tvrtka je proširila svoju liniju proizvoda i počela proizvoditi pamučna odijela za radnike. Tijekom tog vremena tvrtka je sklopila partnerstvo s Leom Gasperlom, austrijskim naturaliziranim Talijanom, skijašem i rekorderom. Gasperl je inspirirao Colmar da za njega stvore futuristički Thirringov ogrtač, koji bi se mogao napuhati, i tako podsjećati na šišmiša. Ova je inovacija bila prvo sjeme Colmarovog povezivanja sa sportašima, koji su povratnim informacijama pri korištenju specijaliziranih proizvoda doprinijeli poboljšanju njihovih proizvoda.

Pedesete godine prošlog stoljeća bile su važna prekretnica za Colmar, kada je Irma, tada udovica, upoznala talijanskog skijaškog prvaka Zena Cola. U potrazi za odjevnim rješenjem visokih performansi koje bi osiguralo prednost u pristajanju i aerodinamici na natjecateljskoj razini, Irma je upotrijebila elastičnu tkaninu sa strane kako bi stvorila novu jaknu, stvarajući savršeno pristajajuću i aerodinamičnu Guaina Colo jaknu u kojoj je Colo osvojio Olimpijske medalje 1952. godine.

Sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog stoljeća obitelj Colmar se proširila – treća generacija članova obitelji pridružila se tvrtki. U tom razdoblju nastaju kultni outfiti poput jakne Bormio i jakne Tecnological koji su svojom pojavom unijeli note boja na snježne padine.

Jakna Colmar Guaina Colo

Colmar Technological

Suradnja tvrtke s talijanskim skijaškim timom i uspon talijanskih skijaških legendi poput Alberta Tombe i Debore Compagnoni donijeli su međunarodno priznanje brendu. Talijanska i francuska skijaška reprezentacija i danas nose Colmar, kao i hrvatska skijaška reprezentacija.

Ključ uspjeha brenda Colmar

Ključ uspjeha tvrtke svakako leži u činjenici, da je danas u tvrtku uključena već četvrta generacija obitelji Colombo. Koja s jednakom strašću kao i njeni osnivači nastavlja predanost razvoju tvrtke i brenda kroz inovacije. Dizajn ostaje u srcu Colmarovih operacija, a tvrtka se može pohvaliti potpunom kontrolom nad cijelim opskrbnim lancem i proizvodnim procesom, osiguravajući visoke standarde kvalitete. Prilikom izrade odjeće veliki naglasak stavljaju na održive materijale kao što su Teflon Eco-Elite, Thermosoft vata i Graphene. Krajnji rezultat je tehnički sofisticiran, udoban i dizajnerski savršen proizvod koji odražava duh vremena i potrebe rekreativaca.

Colmar skijaška kolekcija dostupna je u odabranim trgovinama i INTERSPORT online trgovini.

Obitelj Colmar