Česta pitanja

Povratak na podršku

Narudžbe

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrirati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrirati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Unatoč ovoj opciji preporučujemo vam da se registrirate za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete poruku s potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na webshop@intersport.hr ili telefonom na 0800 603 602 od ponedjeljka do petka od 8-17 sati, subota i nedjelja od 8-14 sati, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na webshop@intersport.hr ili putem telefona na 0800 603 602 od ponedjeljka do petka od 8-17 sati, subota i nedjelja od 8-14 sati.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@intersport.hr.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@intersport.hr ili telefonom na 0800 603 602 od ponedjeljka do petka od 8-17 sati, subota i nedjelja od 8-14 sati.
Ukoliko ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutačno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupnju proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Što trebam napraviti ako nisam primio/la poruku verifikacije pri registraciji ili narudžbi?

Ako niste dobili poruku o potvrdi kada ste se registrirali u Internet trgovini, ili kada unesete narudžbu, na vašu e-mail adresu, provjerite sljedeće opcije: 1. Provjerite pretinac Bezvrijedna e-pošta 2. Ako imate e-mail provajdera koji automatski razvrstava komercijalne, redovne i društvene poruke (kao što je Gmail), molimo provjerite "Promocije" u ulaznoj pošti 3. Ako ste tokom registracije ili kupovine koristili službenu e-mail adresu, podešavanjem servera u vašem poduzeću možete spriječiti primanje takvih poruka Ukoliko vam ništa od gore navedenog ne odgovara i našu obavijest i dalje ne možete pronaći, molimo kontaktirajte kontaktni centar Internet trgovine.

Mogu li naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka (pravna osoba). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o tvrtki u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime tvrtke, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime tvrtke unijeti ispravne podatke i jamčiti za njihovu točnost.

Dostava

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini, možete odabrati jedan od sljedećih načina isporuke:
a) dostava na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe
b) preuzimanje narudžbe u Intersport trgovinama

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbe do 199,00 kn (s PDV-om) iznose 20,00 kn.
Pri plaćanju gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om).
Ako proizvod preuzmete u Intersport trgovini koju ste odabrali u procesu narudžbe, isporuka je besplatna.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok isporuke je 2-5 radnih dana od zaprimanja narudžbe (vikendi i praznici su isključeni). Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen, o čemu će INTERSPORT posebno obavijestitit kupca. INTERSPORT ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog dužeg roka isporuke, osim u slučaju namjere ili krajnje nepažnje. Rok isporuke glomaznih paketa (bicikala i sprava) je do 10 radnih dana.

Kako dobiti besplatnu dostavu?

Ako vrijednost narudžbe premašuje iznos od 199,00 kn (s PDV-om) dostava je besplatna.
U slučaju da plaćate gotovinom pri pouzeću OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om).
Druga mogućnost je da dostavu naručite u najbližu trgovinu Intersporta, gdje proizvod možete preuzeti besplatno.

Ako naručujem fitness uređaj ili bicikl, hoće li proizvod biti sastavljen?

U slučaju narudžbe za fitnes spravu, uređaj će biti isporučen nenastavljen. Upute za montažu dostavljaju se zajedno s paketom.
U slučaju narudžbe za bicikl, isti će biti isporučen sastavljen s izvršenim nultim servisom. Zbog lakšeg transporta upravljač i pedale treba naknadno pričvrstiti.
U slučaju narudžbe skija, dobit ćete skije i vezove. Vezovi nisu montirani jer ih je potrebno namjestiti ovisno o veličini pancerice i težine korisnika. Skije i vezovi mogu se isporučiti u najbližu trgovinu Intersporta gdje ćemo za vas izvršiti montažu. Ponesite pancerice koje ćete koristiti sa skijama.

Koliko me dugo u trgovini čeka narudžba?

Nakon što je narudžba isporučena u željenu trgovinu, dobit ćete obavijest putem e-pošte. Paket će vas čekati 7 dana od dana slanja obavijesti o prispjeloj narudžbi. Ako paket nećete moći preuzeti iz nekog razloga unutar ovog vremenskog roka, i trebate više vremena, javite nam se na webshop@intersport.hr.

Što morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primjer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:
  • narudžbu ste već platili ali u trenutku dostave niste kod kuće, istu možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. (Overseas Express shopovi)
  • narudžbu još niste platili - u trenutku isporuke pri plaćanju gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om). Ako u trenutku dostave niste kod kuće, istu možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. (Overseas Express shopovi)
U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

Plaćanje

Dostupne metode plaćanja

Ugovor o kupnji ili narudžba pohranjuju se elektronički na server pružatelja usluga i dostupni su korisniku u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu (podaci o korisničkom profilu) i pohranjuju se za vrijeme / razdoblje potrebno za pohranu takvih dokumenata u skladu s primjenjivim zakonom i računovodstvenim standardima.

Metode plaćanja payments-support
  • Plaćanje kreditnim karticama
    MasterCard, Visa, Maestro, Visa Premium, Diners
  • Pouzećem

Plaćanje kreditnim karticama

U internet trgovini Intersport moguće je plaćati debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno (MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro, Diners) ili obročno (ZAGREBAČKA BANKA d.d. na 2-12 rata: Visa, MasterCard; PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d. na 2-6 rata: Visa Premium, Visa, Maestro; ERSTE BANKA d.d. na ..-..  rata: Diners, Visa, MasterCard).

Plaćanje prilikom preuzimanja

Prilikom preuzimanja narudžbe u poslovnicama Intersporta moguće je plaćanje gotovinom i debitnim, odnosno kreditnim karticama: MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro i Diners.
Dostavom narudžbe na kućnu adresu koju plaćate pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja), Overseas Trade Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om).

Sigurnost stranice

Kupovina u našoj internet trgovini je sigurna. Koristimo WSpay sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka, a 3D zaštitom jamči korisnicima sigurnu online kupovinu. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

0800 603 602

(8:00-17:00 Pon-Pet)

(8.00-14:00 Sub)

Kontakt

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Korištenjem internetskog kontakt obrasca korisnik web stranice slaže se da INTERSPORT H D.O.O., d.o.o. koristi prikupljene osobne podatke za odgovore korisniku (npr. ime i e-mail adresa, telefonski broj koji je dao korisnik).

Saznajte više

Punjenje…