Povrat robe i novca
Sve što vas zanima o povratu robe i novca
Mogu li vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?
Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
Proizvodi se mogu vratiti na dva načina:
Kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbe.
Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga ili predajom proizvoda u poslovnici INTERSPORT.
Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.
Detaljnije informacije o uvjetima povrata potražite OVDJE.
Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uvjete i odredbe u odjeljku Pritužbe
Proizvodi se mogu vratiti na dva načina:
- u bilo koju Intersport maloprodajnu trgovinu u Hrvatskoj (besplatno)
- poštom na adresu prodavaonice (trošak povrata je vaš) koja je otpremila robu (naziv prodavaonice koja je isporučila robu naveden je na računu). U slučaju da ste robu dobili u nekoliko paketa iz različitih prodavaonica, robu možete vratite natrag u jednu od prodavaonica koja vam je poslala robu.
Kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskida ugovor, uz navođenje broja narudžbe.
Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga ili predajom proizvoda u poslovnici INTERSPORT.
Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.
Detaljnije informacije o uvjetima povrata potražite OVDJE.
Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uvjete i odredbe u odjeljku Pritužbe
Kako reklamirati proizvod kupljen u Internet trgovini?
- Ako ste primjerice kupljeni proizvod upotrijebili i niste zadovoljni njegovim svojstvima ili mislite da proizvod nije ono što trebate, možete ga s računom osobno donijeti u našu trgovinu ili poslati poštom.
- Ako ste u mogućnosti proizvod je najbolje odnijeti ili poslati poštom u prodavaonicu iz koje ste zaprimili narudžbu.
- Prava iz garancije
Odnose se na proizvode koji imaju svojstva mehanizma (bicikli, oprema za fitness, skije, sportski satovi, mjerni uređaji i kamere) za koje ste utvrdili da ne funkcioniraju besprijekorno. U trenutku kupnje, pored računa dobili ste jamstvenu karticu s popisom svih naših ovlaštenih servisera. Jamstvena prava možete zatražiti u našim trgovinama ili izravno kod jednog od pružatelja usluga navedenih u jamstvenoj kartici. Isto vrijedi i za online kupnju. - Prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka
U slučajevima kada je proizvod kupljen u našim trgovinama i nema priloženu jamstvenu potvrdu te smatrate da nema značajke koje su potrebne za uobičajenu uporabu ili nema potrebnu kvalitetu zbog koje ste kupili proizvod. Materijalni nedostatak na proizvodu možete prijaviti u roku od dva mjeseca od otkrića navodne pogreške ili u roku od dvije godine od preuzimanja robe.
- Proizvod možete donijeti s računom ili poslati poštom u bilo koju od naših trgovina s ispunjenom pismenom izjavom koju možete naći OVDJE!
- Ako ste u mogućnosti proizvod je najbolje odnijeti ili poslati poštom u prodavaonicu iz koje ste zaprimili narudžbu.
Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostatka, obvezni ste pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku na webshop@intersport.hr, detaljno ga opisati i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda.
U slučaju slanja robe poštom, troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obaviješten o rješenju reklamacije u roku od 14 dana od primitka proizvoda u trgovinu.
Pisani prigovor možete podnijeti:
- NEPOSREDNO na prodajnom mjestu
- PUTEM POŠTE na adresu
INTERSPORT H d.o.o.,
Ljudevita Posavskog 5,
10360 Sesvete
- ELEKTRONSKOM POŠTOM na info@intersport.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Molimo Vas da u Vašem prigovoru navedete ime i prezime te adresu ili e-mail za dostavu odgovora.
Login and Registration Form