Uvjeti i odredbe

Povratak na podršku

UGOVOR

između

INTERSPORT H d.o.o.,
Ljudevita Posavskog 5, 4202 Sesvete,
MBS 81004719, OIB 8730173495,

i

KORISNIKA

kako slijedi

(»OPĆA PRAVILA I UVJETI KORIŠTENJA INTERNETSKE STRANICE I INTERNETSKE KUPOVINE)

I.POGLAVLJE: OPĆENITO

PREDMET

Članak 1.

Ova opća pravila i uvjeti određuju ugovorni odnos između:

  1. korisnika i društva INTERSPORT H d.o.o. za trgovinu, proizvodnju i usluge, Ljudevita Posavskog 5, Sesvete (u nastavku »INTERSPORT«), glede korištenja i djelovanja internetske stranice www.intersport.hr i

  2. korisnika kao kupca i društva INTERSPORT kao pružatelja usluge, tj. prodavatelja u vezi kupnje proizvoda putem internetske trgovine INTERSPORT.

Ova opća pravila i uvjeti vrijede za sve korisnike internetske stranice. Ulazom na internetsku stranicu korisnik potvrđuje da je upoznat s ovim općim pravilima i uvjetima te je u cijelosti s njima suglasan. U slučaju bilo kakvog kršenja ovih općih pravila i uvjeta, INTERSPORT ima pravo upotrijebiti sva pravna sredstva za otklanjanje prekršaja.

ODREĐIVANJE POJMOVA I KRATICA

Članak 2.

Pojmovi i kratice imaju sljedeće značenje:

  • ITI (Internet Trgovina Intersport): internetska stranica i internetska trgovina INTERSPORT na domeni www.intersport.hr;

  • OPU (Opća Pravila i Uvjeti): opća pravila i uvjeti korištenja internetske stranice i prodaje (kupnje) proizvoda putem ITI. OPU su dostupni te se mogu pohraniti i reproducirati u PDF obliku klikom na poveznicu OVDJE. INTERSPORT ima pravo prema vlastitoj procjeni bilo kada (povremeno) promijeniti OPU (promjena je vidljiva iz datiranja verzije). O promjeni OPU korisnici su obaviješteni elektroničkom porukom na adresu e-pošte koja je navedena na korisničkom računu ili prethodnom objavom na web stranici. Promjene počinju vrijediti nakon obavještavanja. Svako daljnje korištenje internetske stranici znači prihvaćanje najnovije verzije OPU;

  • korisnik: osoba koja posjeti, odnosno koristi ITI, bez obzira na registraciju;

  • kupac: fizička ili pravna osoba koja preda narudžbu ili izvrši kupnju proizvoda putem ITI;

  • poslovnica: je svako prodajno mjesto INTERSPORT, izuzevši franšizne poslovnice;

  • upravitelj ITI i/ili pružatelj usluge i/ili INTERSPORT: društvo INTERSPORT H d.o.o. H d.o.o. za trgovinu, proizvodnju i usluge, Ljudevita Posavskog 5, Sesvete, MBS 81004719, OIB 8730173495, upisan u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu Tt-17/25181-2, osnovni kapital 20.000,00 KN, zastupan po Tomaž Belinger, direktor. U slučaju obrade osobnih podataka termin INTERSPORT uključuje i društvo INTERSPORT ISI, prodaja športne opreme in oblačil, d.o.o., Cesta na Okroglo 3, 4202 Naklo, matični br.: 3666280000, ID br. za PDV: SI29649510, upisano na Okružnom sudu u Ljubljani, temeljni kapital 14.000.000,00 EUR

  • osobni podaci: su podaci definirani propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. INTERSPORT  obrađuje vaše osobne podatke koje  dobije preko Internet stranice ITI, odnosno od posjetioca Internet stranice putem kolačića, podatke koje dobije od kupaca Internet trgovine, podatke registriranih korisnika ITI, te podatke komentatora na Internet stranici. Detaljnije informacije o tome koje osobne podatke prikupljamo od vas, na kojim platformama, za koje namjene, te vaša prava u vezi zaštite osobnih podataka pronađite u našoj:  Politika privatnosti.

II.POGLAVLJE: KORIŠTENJE INTERNETSKE STRANICE

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Članak 3.

Internetsku stranicu ITI koristite na vlastitu odgovornost.

Sadržaj internetske stranice ITI te bilo koji materijali prikazani na internetskoj stranici dostupni su »kao što je« (»kao što su«), bez ikakvog jamstva, eksplicitnog ili implicitnog (osim u slučaju kupnje proizvoda putem ITI).

Ni u kojem slučaju INTERSPORT ne odgovara za bilo kakvu štetu, uključujući, ali ne ograničeno na bilo koju posebnu, kažnjivu, posrednu, slučajnu ili bilo kakvu posljedičnu štetu, koja proizlazi iz, ili je u bilo kakvoj vezi:

  1. s bilo kojim korištenjem, odnosno nemogućnošću korištenja (privremenim nefunkcioniranjem) ove ITI ili bilo kojeg sadržaja pronađenog ovdje, odnosno objavljenog na internetskoj stranici ITI od strane upravitelja ili od strane korisnika.

    INTERSPORT ne jamči i ne odgovara za točnost, potpunost, ažuriranost ili pouzdanost bilo kojeg sadržaja ili podataka (informacija);

  2. za poveznice koje sadrži ITI, a vode do internetskih stranica trećih osoba, odnosno za poveznice koje bilo koji korisnik posreduje do internetskih stranica trećih osoba.

    INTERSPORT nema nadzor nad sadržajem internetskih stranica trećih osoba, uslugama ili proizvodima koji su dostupni na internetskim stranicama trećih osoba. INTERSPORT ne odgovara za nikakvu neposrednu ili posrednu štetu ili za gubitak koji nastaje kao posljedica korištenja internetskih stranica trećih osoba. Korisnik sam preuzima svu odgovornost kada odluči slijediti preusmjeravanja, odnosno poveznicama koje vode do internetskih stranica trećih osoba;

  3. radnjama bilo kojih drugih registriranih ili neregistriranih korisnika;

  4. bilo kakvu štetu ili viruse koji mogu zaraziti vaše računalo, telefon, tablet, opremu ili drugu imovinu zbog pristupa, korištenja ili pretraživanja ove internetske stranice ili prijenosa bilo kojeg gradiva, podataka, teksta, slika, video snimaka ili zvuka s internetske stranice. Isto tako, INTERSPORT nije odgovoran za njihov gubitak koji bi mogao nastati korištenjem internetske stranice ITI.

ZLOUPOTREBA STRANICE

Članak 4.

Kao uvjet za korištenje internetskih stranica ITI korisnik izjavljuje i potvrđuje da neće koristiti internetske stranice u bilo koju svrhu koja je nezakonita ili zabranjena ovim OPU. ITI nije dozvoljeno koristiti na bilo koji način koji bi mogao oštetiti, onemogućiti, preopteretiti ili ograničiti rad internetskih stranica ili zadirati u korištenje internetskih stranica od strane drugih korisnika. Nije dozvoljeno bilo kakvo prikupljanje ili pokušaj prikupljanja sadržaja ili podataka koji nisu izričito dostupni od strane ITI.

AUTORSKA PRAVA

Članak 5.

Internetska stranica je autorski zaštićena, sva prava su pridržana. Svi sadržaji ITI, uključujući i OPU, internetski tekst, oblikovanje i slike vlasništvo su društva INTERSPORT ili ih društvo INTERSPORT koristi na temelju dobivene licence. Sadržaj ITI ne smije se reproducirati, ponovno objavljivati ili distribuirati bez dozvole društva INTERSPORT ili prvotnog vlasnika autorskih prava.

UPOTREBA ITI

Članak 6.

Usluge ITI (korištenje internetske stranice i kupnja putem interneta) možete koristiti kao registrirani član ITI ili bez registracije. Registracija nije uvjet za kupovinu putem interneta ili korištenje internetske stranice.

III.POGLAVLJE: KUPNJA PROIZVODA

REGISTRACIJA I KORISNIĆKI RAČUN

Članak 7.

Za korištenje usluge ITI možete se registrirati. Registrirati se mogu fizičke osobe starije od 16 godina

Prilikom registracije korisnik šalje sljedeće podatke:

  • ime i prezime,

  • adresu e-pošte (korisničko ime).

Zaporka će biti automatsko odobrena korisniku u vrijeme registracije, a korisnik može ju kasnije promijeniti po želji.

Registracija znači unos i omogućavanje gore navedenih podataka s ciljem stvaranja korisničkog računa (profila) koji omogućuje pregled poslovanja u ITI (narudžbe, plaćanje, komunikacija s pružateljem usluge, i sl.). S registracijom se stvori korisničko ime (koje je jednako poslanoj e-pošti) i zaporka. Zaporka je tajna te je korisnik ne smije otkriti trećim osobama. Korisničko ime i zaporka nedvojbeno određuju korisnika te ga povezuju s unesenim podacima. Korisnik je obvezan osigurati da se korisničkim imenom i zaporkom zastupa sam, odnosno osoba, ovlaštena za zastupanje u njegovo ime, te je odgovoran za narudžbe predane pod njegovim korisničkim imenom. U slučaju sumnje na zloupotrebu korisnik je dužan odmah obavijestiti pružatelja usluge putem telefonskog poziva na broj 0800 603 602 (»POMOĆ KORISNICIMA). Do korisničkog računa naknadno se pristupa prijavom. Prijava znači da se unosi samo korisničko ime i zaporka.

Korisnik je obvezan poslati točne i potpune podatke. Sve promjene podataka obvezan je obvezan registrirani korisnik odmah ažurirati na korisničkom računu (»POSTAVKE RAČUNA«).

Korisnički račun može se bilo kada zatvoriti sukladno uputama na internetskoj stranici, koje se povremeno ažuriraju (»ZATVARANJE RAČUNA«), ili predajom zahtjeva za poništavanje korisničkog računa na kontakt adresu info@intersport.hr; uz pisani zahtjev potrebno je priložiti dokaz o vlastitom identitetu i adresi. Po potvrdi zatvaranja  računa od strane INTERSPORT brišu se osobni podaci sa računa, osim onih koje smo dužni čuvati na osnovu zakona

CIJENE

Članak 8.

Cijene su navedene u KN te sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne uključuju troškove povezane s dostavom proizvoda. Cijene vrijede za internetske kupnje putem ITI.

Cijene nemaju unaprijed određeno razdoblje valjanosti te se bilo kada mogu mijenjati bez posebne prethodne obavijesti. Važeće cijene su one cijene koje su bile važeće u vrijeme kada je informacijski sistem pružatelja usluge prihvatio predanu narudžbu.

Akcijske cijene su posebno naznačene te vrijede za vrijeme objave u ITI. Akcije su objašnjene u „ABECEDI AKCIJA“ koju možete naći OVDJE.

NAČINI PLAĆANJA

Članak 9.

Načini plaćanja su:

  1. debitnim, odnosno kreditnim karticama jednokratno (MasterCard, Visa, Maestro, Amex, ) ili obročno (ZAGREBAČKA BANKA d.d. na 2-12 rata: Visa, MasterCard; PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d. na 2-6 rata: American Express, Visa, Maestro;

  2. gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) kod dostave;

  3. u poslovnicama INTERSPORT (moguće plaćanje i debitnim, odnosno kreditnim karticama).

Upozorenja:

  1. kod plaćanja gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om);
  2. sve uplate bit će pogođene u hrvatskoj valuti (KN). Naplaćeni iznos na vašem računu debitnim, odnosno kreditne kartice pretvara se u lokalnu valutu prema tečaju udruga kreditnih kartica.

NAČINI DOSTAVE

Članak 10.

Načini isporuke na području Republike Hrvatske su:

  1. preuzimanje proizvoda u poslovnicama (izuzevši franšizne poslovnice) – besplatno;

  2. dostava na kućnu adresu koju provodi INTERSPORT v vlastitoj režiji ili preko ugovornih partnera. U slučaju dostave troškovi prijevoza, poštarina ili mogući drugi troškovi vezani uz to nisu uključeni u cijenu proizvoda. Ako vrijednost kupnje premašuje iznos od 500,00 KN (s PDV-om), poštarina (trošak otpreme) je za kupca besplatna. Ako je vrijednost kupnje ispod 500,00 KN (s PDV-om), poštarina (trošak otpreme) iznosi 30,00 KN. O visini troškova dostave kupac je upoznat prije potvrde predaje narudžbe s izdvojenim prikazom iznosa ovih troškova.

Za dostavu izvan područja Republike Hrvatske korisnik može poslati zahtjev pružatelju usluga, tako da on pripremi ponudu za takvu isporuku, uključujući rok i trošak ove isporuke.

Proizvodi se dostavljaju u roku 2-5 radnih dana od datuma prijema „potvrde o narudžbi“, osim u iznimnim slučajevima, o čemu INTERSPORT posebno obavijesti kupca putem adrese e-pošte, uključujući i predviđeni rok dostave. INTERSPORT ne preuzima odgovornost za štetu koja bi mogla nastati zbog dužeg roka isporuke.

DETALJNIJE O DOSTAVI

Članak 11.

Proizvodi će biti dostavljeni na adresu koja je u narudžbi navedena kao „adresa za dostavu“. Za dostavu narudžbe na adresu mora biti osiguran pristup dostavnog vozila neposredno do lokacije navedene na narudžbi te osigurana mogućnost parkiranja dostavnog vozila na ovoj lokaciji. Dostave proizvoda u pravilu se provode u prijepodnevnom terminu. Naručene proizvode kupac je dužan preuzeti u određenom satu i danu na adresi za dostavu. U slučaju da kupac u vrijeme dostave ne može preuzeti pošiljku, može ju preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. (Overseas Express shopovi). U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunaju dvostruki troškovi dostave. INTERSPORT, odnosno njegov ugovorni izvođač dostave zadržava pravo na primjeren način provjeriti identitet primatelja proizvoda (kupca) – npr. uvidom u javne isprave. Prilikom preuzimanja s dostavom, kupac potvrđuje količinu i kvalitetu naručenog proizvoda.

Ako se prilikom preuzimanja pošiljke utvrdi da je pošiljka (paket) ili proizvod oštećen, u njemu nedostaje sadržaj ili su vidljivi znakovi otvaranja, kupac je obvezan odmah, a najkasnije u roku 30 dana od preuzimanja, pokrenuti postupak reklamacije neposredno kod dostavljača (OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o.), a u slučaju isporuke od strane INTERSPORT-a putem adrese e-pošte webshop@intersport.hr.

OMOGUĆAVANJE INFORMACIJA PRIJE SKLAPANJA UGOVORA

Članak 12.

INTERSPORT se obvezuje da će prije sklapanja prodajnog ugovora korisniku uvijek omogućiti sljedeće informacije:

  • podatke o pružatelju usluge (poduzeće, sjedište, poslovna adresa, matični i porezni broj) te podatke za kontakt za brzu i učinkovitu komunikaciju (adresa e-pošte, telefon),

  • glavne karakteristike proizvoda, odnosno usluga,

  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja je u ponudi na ITI trebao bi biti dostupan, odnosno dostavljen u roku koji odabere kupac na temelju ponuđenih mogućnosti pružatelja usluge),

  • cijene proizvoda, odnosno usluga koje sadrže poreze, odnosno moguća druga davanja,

  • uvjete i načine plaćanja

  • uvjete, način, mjesto i rok dostave te moguće troškove dostave proizvoda, odnosno rok ispunjavanja usluga,

  • o roku i uvjetima za ostvarivanje prava na raskid ugovora, uključujući i troškove koji terete kupca u vezi povrata proizvoda (Članak 72. Zakon o zaštiti potrošača), okolnostima koje znače gubitak prava na raskid ugovora ili nepostojanje prava na raskid ugovora,

  • objašnjenje postupka prilikom pritužbi s podacima o osobi za kontakt.

 INFORMACIJE O PREHRAMBENIM PROIZVODIMA

Članak 13.

INTERSPORT omogućava dostupnost svih obveznih informacija o prehrambenim proizvodima, osim datuma minimalnog trajanja ili roka upotrebe. Definiranje „obveznih informacija o prehrambenim proizvodima“ uključuje sve informacije koje moraju biti omogućene potrošaču u skladu sa zakonodavstvom EU i hrvatskim zakonodavstvom.

Prilikom dostave proizvoda dostupni su svi obvezni podaci (uključujući datum minimalnog trajanja ili datum upotrebe).

OTPADNA ELEKTRIČNA I ELEKTRONIČKA OPREMA

Članak 14.

INTERSPORT omogućava odvoz istovrsne, prema namjeni i razredu, stare električne i elektroničke opreme kao što je nova, te pod uvjetima da je broj dijelova predane opreme jednak dostavljenoj. Otpadna električna i elektronička oprema ne smije biti rastavljena ili oštećena na način da nije moguć njezin siguran prijenos.

POSTUPAK NARUČIVANJA

Članak 15.

Naručivanje se odvija na hrvatskom jeziku. Proizvodi se biraju i naručuju iz popisa proizvoda na ITI. Svi proizvodi su dostupni do prodaje zaliha.

Tijek postupka:

  1. „STAVI U KOŠARICU“

    Korisnik odabere željeni proizvod klikom na ikonu „stavi u košaricu“.

    Prije završetka kupnje korisnik je preusmjeren na postupak registracije ili prijave, ili prijave kao član KLUB-a INTERSPORT, odnosno zamoljen je da pošalje podatke potrebne za izvedbu narudžbe, i to:

    • adresu prebivališta (ulica, broj ulice, broj pošte, mjesto, država),

    • adresu za isporuku (ulica, broj ulice, broj pošte, mjesto, država),

    • telefonski broj,

    • datum rođenja (neobavezno),

    • ostale podatke vezane uz kupnju,

    (u nastavku svi su navedeni podaci također jednoznačno nazvani „podaci o kupcu“).

    Prije predaje narudžbe prikazat će se skica narudžbe, pripremljene za predaju, na način da korisnik može provjeriti točnost unesenih podataka, odnosno primijetiti moguće pogreške te ispraviti, tj. promijeniti podatke vezane uz narudžbu (količina i vrsta proizvoda, podaci o kupcu, način i mjesto dostave).

  2. „POTVRDI NARUDŽBU“

    Klikom na ikonu „potvrdi narudžbu“ (narudžba s obvezom plaćanja) korisnik izjavljuje da u potpunosti razumije te je suglasan sa OPU, da ima odgovarajuću poslovnu sposobnost za sklapanje kupoprodajnog ugovora (odnosno da mu ona nije bila ograničena ili oduzeta).

    Nakon potvrde narudžbe, kupac odabire način plaćanja.

    Klikom na „KUPI“ odnosno potvrdom odabranog načina plaćanja, narudžba je poslana informacijskom sustavu pružatelja usluge.

  3. „PRIMLJENA NARUDŽBA/NARUDŽBA U OBRADI“

    Nakon potvrde narudžbe kupac prima na poslanu adresu e-pošte obavijest „potvrda o primitku narudžbe/narudžba u obradi“, tj. da je narudžba uspješno predana-prihvaćena u informacijski sustav pružatelja usluge. Pravni status primljene narudžbe je „prednarudžba“ i ne obvezuje pružatelja usluge na osiguravanje, odnosno isporuku naručenih proizvoda sve dok narudžba nije potvrđena od strane pružatelja usluge.

    Prihvaćenu narudžbu pružatelj usluge pregleda i provjeri mogućnost isporuke naručenog proizvoda te obavijesti kupca o daljnjem statusu narudžbe i predviđenom roku dostave (obrada narudžbe). Primljene narudžbe obrađuju se u radnom vremenu od ponedjeljka do petka prema redoslijedu zaprimljenih narudžbi, odnosno prema planiranim vremenskim terminima za preuzimanje proizvoda.

    Pružatelj usluge može nazvati kupca na njegov telefonski broj za kontakt, s ciljem osiguravanja točnosti isporuke (npr. da dogovore odgovarajuće rješenje ukoliko se proizvod ne može isporučiti), odnosno s ciljem provjere poslanih podataka u narudžbi.

    U slučaju narudžbi koje odstupaju od prosječnih narudžbi ili trgovački uobičajenih količina pružatelja usluge, pružatelj usluge ima pravo na kontaktiranje kupca i može zahtijevati drugi način plaćanja skupa načina plaćanja, to jest ponude predviđenih platnih sredstava, odnosno zahtijevati odgovarajuće osiguranje plaćanja.

    Pružatelj usluge može primljenu narudžbu potvrditi ili s razlogom odbiti (npr. proizvod nije na zalihi, nije ispunjen zahtjev za odgovarajuće plaćanje, zbog unosa i objave očito pogrešne cijene koja je posljedica automatiziranog prijenosa podataka i sl.). Pružatelj usluge zadržava pravo na odbijanje narudžbe, osobito ako kupac ima nepodmirene obveze prema pružatelju usluge iz proteklih narudžbi, ako je u sukobu s pružateljem usluge vezano uz kupnju preko ITI, ili ako zloupotrebljava pravo na raskid ugovora. U slučaju odbijanja narudžbe kupac prima obavijest „narudžba odbijena“.

    Moguće promjene predane narudžbe za proizvod (npr. brojevi, odnosno veličine, boje, količine i sl.), kupac može predati tako da prije obavijesti o potvrdi narudžbe (tj. izdavanjem računa), pošalje zahtjev za promjenu na adresu e-pošte webshop@intersport.hr, odnosno pozivom na broj 0800 603 602.

  4. U slučaju potvrde narudžbe kupac prima obavijest „narudžba potvrđena“. Ugovor o kupnji naručenog proizvoda između pružatelja usluge i kupca sklopljen je u trenutku kada pružatelj usluge potvrdi narudžbu, odnosno pošalje elektroničku poruku o potvrdi narudžbe. Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti prodaje fiksirani i vrijede za pružatelja usluge kao i za kupca. Kupnja obavljena putem internetskih stranica ITI, podrazumijeva se kao kupnja obavljena sukladno pravnom redu Republike Hrvatske, s time da se kolizijska pravila ne uzimaju u obzir.

    Ugovor o kupnji proizvoda, odnosno predana narudžba s potvrdom, u elektroničkom je obliku pohranjena na serveru pružatelja usluge te je dostupna kupcu u svakom trenutku na njegovom korisničkom računu (profilu). Kupac (neregistrirani korisnik) može dobiti kopiju ugovora na temelju zahtjeva u kojem navodi podatak vezan uz izvršenu narudžbu, koju šalje putem e-pošte na adresu webshop@intersport.hr; pružatelj usluge šalje kopiju ugovora na adresu e-pošte koja je bila važeća u vrijeme kupnje, odnosno putem pošte na adresu kupca koja je bila navedena u vrijeme kupnje. Ugovor se arhivira (sprema) na vrijeme/rok potreban za čuvanje dokumenata ove vrste, sukladno zakonodavstvu, odnosno računovodstvenim standardima.

    Prilikom potvrde narudžbe kupcu se šalje račun u PDF obliku na adresu e-pošte. Na računu je prikazana raščlanjena cijena proizvoda (s PDV-om) te drugim mogućim troškovima. Kupac prima račun u tiskanom obliku prilikom preuzimanja, odnosno isporuke proizvoda. Pružatelj usluge sprema elektroničku kopiju poslanog računa na vrijeme potrebno za čuvanje dokumenata te vrste, sukladno zakonodavstvu i računovodstvenim standardima.

  5. „NARUDŽBA OTPREMLJENA/PRIPREMLJENA ZA PREUZIMANJE“

    U trenutku otpremanja narudžbe kupac prima obavijest „narudžba je otpremljena/pripremljena za preuzimanje“. Pružatelj usluge u dogovorenom roku pošalje (otpremi) naručeni proizvod, odnosno pripremi ga za preuzimanje. Subotom, nedjeljom i praznicima pružatelj usluge ne vrši otpremu proizvoda te se ti dani ne broje u rok isporuke.

RASKID UGOVORA

Članak 16.

Kupac, koji je potrošač, može u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda raskinuti ugovor bez navedenog razloga.

Za ostvarivanje prava na raskid može se koristiti uzorak izjave o odustajanju koji možete naći OVDJE, a kupac može predati i vlastitu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi da raskidate ugovor, uz navođenje broja narudžbe. Izjava o raskidu je pravovremena ako je poslana u roku određenom za raskid ugovora.

Kupac ponuđaču izjavu o raskidu šalje:

  1. putem adrese e-pošte webshop@intersport.hr; prilikom čega pružatelj usluge potvrđuje primanje obavijesti o raskidu ugovora na poslanu adresu e-pošte kupca („raskid prihvaćen“);

  2. putem pošte na adresu INTERSPORT H d.o.o., INTERSPORT WEB TRGOVINA, Zagrebačka avenija 94, 10000 Zagreb; kao datum raskida ugovora vrijedi datum na koji je pismo, odnosno pošiljka, datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga,

  3. u poslovnicu INTERSPORT; kao datum raskida ugovora vrijedi datum prijema izjave o raskidu od strane poslovnice. Vraćanje proizvoda u poslovnicu u roku za raskid ugovora podrazumijeva se kao izjava o raskidu ugovora.

Kupac, koji je potrošač, nema pravo na raskid ugovora u slučaju kupnje prehrambenih proizvoda, koji nisu primjereni za vraćanje zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga (npr. ako je kupac nakon dostave otvori proizvod).

POVRAT PROIZVODA

Članak 17.

Kupac je obvezan vratiti proizvod u roku 14 dana od dana raskida ugovora na način:

  1. dostavom (putem pošte) na adresu: INTERSPORT H d.o.o., INTERSPORT WEB TRGOVINA, Zagrebačka avenija 94, 10000 Zagreb. Kupac snosi sve troškove povrata robe. Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka 14 dnevnog roka za povrat. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga; ili

  2. predajom proizvoda poslovnici INTERSPORT (izuzevši franšizne poslovnice).

Kupac je obvezan vratiti proizvod nekorišten, neoštećen te u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i nepromijenjenoj količini. Kupac smije pregledati i isprobati primljen proizvod samo u opsegu koji je nužno potreban za utvrđivanje stvarnog stanja (prirode, karakteristike, funkcionalnost proizvoda) te kao što se to obično izvodi u prodavaonicama. Svako testiranje koje odstupa od navedenog podrazumijeva se kao korištenje proizvoda, što znači da kupac time gubi pravo na raskid ugovora. Ako je predmet povrata proizvod kupljen kao komplet, potrebno je vratiti sve dijelove kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova kompleta nije dozvoljeno.

POVRAT NOVCA

Članak 18.

Povrat novca vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora te pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.

Pružatelj usluge primljenu uplatu vraća kupcu istim platnim sredstvom koje je upotrijebio, osim ako kupac izričito ne pristane na drugo sredstvo plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove.

Ukoliko je prilikom kupnje proizvoda bio obračunati popust u bilo kojem obliku (e-kupon, promocijski kod i sl.), vraća se plaćeni iznos novca , ali ne i dio iznosa koji je donio popust.

ODGOVORNOST ZA PROIZVOD - Reklamacije

Članak 19.

Kupac može neposredno prilikom dostave (vozaču dostavljača) ili preuzimanja u poslovnici, reklamirati proizvod ako proizvod nema karakteristike koje je pružatelj usluge izričito obećao, ako su poslani pogrešni proizvodi ili u pogrešnoj količini, boji ili nekako drugačije odstupaju od narudžbe kupca.

Uz reklamaciju se sastavlja reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskom zapisniku zapisuju se zamjedbe kupca i zahtijevano izborno pravo vezano uz rješavanje reklamacije. Kupac ima pravo na izbor rješenja, njegov zahtjev (zamjena robe, odobrenje ili povrat novca) bilježi se na reklamacijskom zapisniku. Reklamacijski zapisnik sastavlja se u dva primjerka, jedan primjerka šalje se kupcu.

Naknadne reklamacije proizvoda obrađuju se kao izvođenje zahtjeva iz naslova jamstva ili stvarnih pogrešaka te ih kupac šalje pružatelju usluge putem:

  1. adrese e-pošte webshop@intersport.hr,

  2. pozivom na telefonski broj 0800 603 602,

  3. pismenom izjavom, poslanom poštom na adresu pružatelja usluge INTERSPORT H d.o.o., INTERSPORT WEB TRGOVINA, Zagrebačka avenija 94, 10000 Zagreb.

U slučaju opravdanih zahtjeva, kupac ima pravo na povrat razumnih troškova slanja, prema javno objavljenim tarifama prijevoznika koji pružaju javne usluge, odnosno OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o.

MATERIJALNI NEDOSTACI

Članak 20.

Pružatelj usluge odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda. Materijalni nedostatak postoji: 1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet, 2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata, 3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, 4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti, 5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.), 6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji, 7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Primjerenost proizvoda za normalno korištenje obično se provjerava s obzirom na uobičajenu robu jednake vrste ili uzimanjem u obzir izjava pružatelja usluge o karakteristikama robe, koje je dao pružatelj usluge ili proizvođač putem reklamiranja, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na proizvodu.

Ukoliko proizvod ima materijalni nedostatak, kupac je obvezan pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku, detaljno opisati nedostatku i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda. Primjer izjave o obavijesti pružatelja usluge o materijalnom nedostatku možete naći OVDJE.

Odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja usluge ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (tj. treće osobe), osobito ako nastanu zbog nepravilnog korištenja, mehaničkih oštećenja ili nedovoljnih zahvata (popravaka).

Za pravne odnose stranaka u vezi sa materijalnim nedostatcima, primjenjuju se odredbe zakona o obaveznim odnosima i/ili zakona koji uređuje zaštitu potrošača.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PROIZVODA

Članak 21.

Proizvod ima jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je važeće uz pridržavanje uputa na jamstvenom listu te uz prilaganje računa pružatelja usluge unutar jamstvenog roka, koji je naveden na jamstvenom listu, odnosno računu. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili podaci o tome nisu poznati – u tom slučaju može korisnik/kupac kontaktirati pružatelja usluge s ciljem prikupljanja informacija.

Kupac može ostvariti jamstvo neposredno kod proizvođača ili u njegovom ovlaštenom servisu, koji je obvezan izvršiti popravak proizvoda u razumnom roku, a u suprotnom proizvod zamijeniti drugim, jednakovrijednim i besprijekornim proizvodom. Kupac također može ostvariti jamstvo kod pružatelja usluge, ali u tom slučaju vrijedi odredba iz prvog stavka.

Povrat proizvoda u jamstvo vrši se u skladu s uvjetima koje proizvođač navede na jamstvenom listu, kupac povratom proizvoda u jamstvu ne snosi troškove.

PREUZIMANJE PROIZVODA

Članak 22.

Kupac je obvezan proizvod vraćen pružatelju usluge zbog ostvarivanja reklamacije, stvarne pogreške ili jamstva, preuzeti na adresi za isporuku, odnosno u poslovnici INTERSPORT, u roku 7 dana od prijema obavijesti.

KUPNJA ZA PRAVNE I FIZIČKE OSOBE REGISTRIRANE ZA OBAVLJANJE DJELATNOSTI

Članak 23.

Predmetni OPU vrijede i u slučaju kupnje za pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti (u nastavku jednoznačno: „poslovni subjekti“) koja imaju sjedište u Republici Hrvatski, osim ako je ovim člankom određeno drukčije.

Postupak kupnje odvija se potpuno jednako kao i za fizičke osobe, s tom razlikom da korisnik u postupku narudžbe odabere mogućnost – označi kvadratić („checkbox“) „račun za poslovne subjekte“ te unese ime poslovnog subjekta, poslovnu adresu, sjedište poduzeća, matični broj subjekta (MBS) i OIB (odnosno ID broj za PDV) ili izjavi (označi) da nije obveznik PDV-a. Korisnik je obvezan poslati točne i potpune podatke poslovnog subjekta.

Ako korisnik zahtijeva izdavanje računa na poslovni subjekt, podrazumijeva se da je stranka ugovora poslovni subjekt koje je navedeno kao primatelj računa odnosno da je kupoprodajni ugovor sklopljen između pružatelja usluge i poslovnog subjekta.

Korisnik klikom na ikonu „potvrdi narudžbu“ (narudžba s obvezom plaćanja) istovremeno izjavljuje da je zakonski zastupnik odnosno da je ovlašten u ime i za račun poslovnog subjekta sklopiti predmetni kupoprodajni ugovor, da jamči pružatelju usluge da će poduzeće pravilno, pravovremeno i u potpunosti ispuniti sve svoje obveze iz sklopljenog kupoprodajnog ugovora, te se neopozivo i bezuvjetno obvezuje, da će sam, kao solidarni jamac i platac, na prvi poziv pružatelja usluge, ispuniti svaku obvezu, tj. platiti svaki iznos koji poslovni subjekt kao kupac neće podmiriti iz naslova obveza, iz sklopljenog kupoprodajnog ugovora koji je sklopio u ime i za račun poslovnog subjekta.

U slučaju da korisnik odabere kao način plaćanja gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja, za poslovni subjekt koji je obveznik fiskalizacije vrijedi ograničenje takvog plaćanja do iznosa 5.000,00 KN jednom računu (za one koji nisu obveznici fiskalizacije ograničenje je 105.000,00 KN). U slučaju da je vrijednost kupovine viša od ovog iznosa, a odabrano je gotovinsko plaćanje pouzećem proizvoda, pružatelj usluge će obavijestiti kupca da je obvezan izvršiti plaćanje drugim sredstvom.

Ako pružatelj usluge prilikom zaprimanja narudžbe ne može na temelju javno dostupnih evidencija, tj. registara, utvrditi postojanje poduzeća, pružatelj usluge ima pravo kontaktirati korisnika i zamoliti ga da mu u razumnom roku pošalje primjerene dokaze o postojanju poduzeća, tj. može prema vlastitoj procjeni odbiti primljenu narudžbu – korisnik (kupac) primi obavijest „narudžba odbijena“.

U slučaju da poduzeće, koje je navedeno kao primatelj računa, prilikom prijema potvrde („narudžba potvrđena“), ili kasnije, više ne postoji iz bilo kojeg razloga, ili je protiv poduzeća je predložen ili pokrenut postupak zbog insolventnosti, ili je protiv poduzeća započeo postupak redovite ili sudske likvidacije, korisnik je obvezan o tome odmah obavijestiti pružatelja usluge. U ovim slučajevima pružatelj usluge može pismeno odustati od ugovora.

Kupac koji je poduzetnik, poduzeće ili pravna osoba (tj. nije potrošač), nema pravo na raskid ugovora bez razloga (članak 16. OPU), osim ako je to izričito određeno OPU.

Poduzeće ima pravo ostvariti garancijske i jamstvene zahtjeve iz naslova stvarnih grešaka proizvoda, sukladno zakonu o obligacionim odnosima.

U slučaju kada prema ovim OPU, ili prema zakonu, poduzeće ima pravo na raskid ugovora ili povrat novca, povrat novca se vraća istim sredstvom plaćanja koje je bilo upotrijebljeno u slučaju kupnje. Pružatelj usluge ima pravo na zadržavanje povrata primljene uplate sve dok ne zaprimi odobrenje potpisano od strane ovlaštene osobe.

OSLOBAĐANJE ODGOVORNOSTI

Članak 24.

Zbog prirode poslovanja na svjetskoj mreži-internetu, ponuda proizvoda putem ITI se ažurira i mijenja često i brzo. Pružatelj usluge nastoji omogućiti jasne i temeljite informacije za predstavljanje osnovnih karakteristika (svojstava) prodajnih proizvoda koje dobije od dobavljača, zbog čega pružatelj usluge ne odgovara za moguće pogreške (nepravilnosti, nepotpunosti) u podacima za moguću štetu koja iz toga može proizaći. Isto tako, zadržava pravo na promjenu informacija bez posebnog prethodnog upozorenja.

Slike (fotografije) proizvoda, objavljene u ITI, su simbolične. Moguće razlike između slike i stvarnog proizvoda (odstupanje u boji, i sl.) ne utječu na specifikaciju samog proizvoda.

Pružatelj usluge se obvezuje omogućiti točne podatke o cijeni proizvoda. U slučaju da se cijena proizvoda promijenila prilikom slanja, odnosno prilikom predaje narudžbe i prihvaćanja, odnosno prilikom potvrde narudžbe u informacijskom sustavu pružatelja usluge, kupcu je (bez obzira na to je li on potrošač) omogućeno odustajanje od kupnje pod uvjetima koje određuje članak 17. OPU.

Pružatelj usluge nije odgovoran za privremeno nedjelovanje/nefunkcioniranje ITI.

U ITI ne vrijede sve prodajne aktivnosti koje se izvode u poslovnicama INTERSPORT, kao na primjer posebne akcije, kao npr. 3 za 2, i sl..

JAVNO KOMENTIRANJE

Članak 25.

Internetska stranica, odn. ITI omogućava javno komentiranje - objavljivanje javnih komentara, mišljenja i ocjena proizvoda (u nastavku jedinstveno „komentari“, odnosno „komentiranje“) registriranim korisnicima. Korisnik mora biti svjestan da sve podatke, odn. informacije koje navede u komentarima mogu pročitati, prikupiti i koristiti i drugi koji do njih pristupaju. Objavljeni komentari mogu ostati na internetskoj stranici i nakon zatvaranja korisničkog računa.

INTERSPORT savjetuje da se prilikom komentiranja ne otkrivaju osobni podaci. INTERSPORT zadržava pravo na moderiranje, tj. odbacivanje ili uređivanje komentara, sukladno politici moderiranja (osobito ne dozvoljava ili uklanja izjave koje su lažne, uvredljive, obmanjujuće, štetne, izražavaju prijetnje, zloupotrebu, uznemiravanje, ogovaranje ili šire klevete, sadrže nedostojan ili pornografski sadržaj, ili zadiru u privatnost drugih; uznemiravaju, ponižavaju, prijete ili su neprijateljski usmjerene prema pojedincu ili grupi pojedinaca na bilo koji način; reklamiraju sve nezakonite usluge ili prodaju bilo koji predmeta čija je prodaja zabranjena ili ograničena važećim zakonodavstvom, uključujući bez ograničenja predmete čija je prodaja zabranjena ili uređena važećim zakonodavstvom, i sl.).

Moguće INTERSPORT-ovo neprihvaćanje kršenja koje korisnik počini komentiranjem, ne znači prekid prava na djelovanje u vezi s kasnijim ili sličnim prekršajima. INTERSPORT ima pravo u takvim slučajevima, kao i u slučajevima bilo kakve zloupotrebe, provesti sve mjere ili bilo koje druge radnje koje su potrebne za zaštitu svojih prava i interesa, odnosno zbog zaštite prava i interesa drugih korisnika, odnosno bilo kojih drugih osoba.

 Bez obzira na navedeno INTERSPORT ne preuzima nikakvu odgovornost u vezi s objavljenim sadržajima (informacijama, ocjenama, savjetima, mišljenjima, preporukama, izjavama) koje su predane i objavljene od strane korisnika. Objavljeni sadržaji su stavovi pojedinaca, a ne društva INTERSPORT.

 Slanjem i objavom sadržaja komentara, korisnik je suglasan i dodjeljuje društvu INTERSPORT trajno i krajevno neograničeno, besplatno i ne-ekskluzivno pravo (dozvolu) da sadržaj komentara koristi u potpunosti ili djelomično, da ga reproducira, distribuira, promijeni, stavi na raspolaganje javnosti na bilo koji način i u bilo kojem obliku, javno prene i na druge načine koristi sadržaj komentara u vrhu promocije internete trgovine ITI.

IV. POGLAVLJE: ZAVRŠNE ODREDBE

POMOČ KORISNICIMA I POSTUPAK ZA PRITUŽBE

Članak 26.

Za tehničku potporu, moguća pitanja, pritužbe ili predaju drugih zahtjeva kontaktirajte nas putem:

a) adrese e-pošte webshop@intersport.hr (24 sata/7 dana),

b) pozivom na telefonski broj 0800 603 602 (pozivni centar od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00 sati; web trgovina od ponedjeljka do petka od 8.00 do 20.00 sati),

c) pošte na adresu INTERSPORT H d.o.o., INTERSPORT WEB TRGOVINA, Zagrebačka avenija 94, 10000 Zagreb.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SUKOBA
Članak 27.

Pružatelj usluge ne priznaje niti jednog izvođača izvansudnog (alternativnog) rješavanja potrošačkih sukoba kao nadležnog za rješavanje potrošačkog sukoba, sukladno zakonu koji uređuje alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

 Kao pružatelj web trgovine na području Republike Hrvatske, objavljuje elektroničku poveznicu do platforme za internetsko rješavanje potrošačkih sukoba („platforma ORS“), koja je dostupna na donjoj poveznici:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 RJEŠAVANJE SUKOBA I VAŽEĆE PRAVO

Članak 28.

OPU uređeni su te se objašnjavaju sukladno zakonima Republike Hrvatske bez obzira na odredbe o koliziji zakona.

 Sve sporove, koji bi nastali u vezi s korištenjem internetske stranice ITI, odnosno OPU ili kupnje proizvoda putem ITI, se ugovorne stranke obvezuju mirno rješavati uzajamnim dogovorom da bi se postiglo obostrano zadovoljavajuće rešenje. Ukoliko to neće biti moguće, se sporovi rješavaju pred stvarno nadležnim sudom u Zagrebu.

OSTALE ODREDBE

Članak 29.

Predmetni OPU predstavljaju cjelovit sporazum između INTERSPORT i korisnika, vezan uz korištenje internetske stranice ITI, odnosno kupnje proizvoda preko ITI te ih nije moguće mijenjati ili prilagođavati osim u pisanom obliku.

U slučaju da je bilo koja odredba OPU u cijelosti ili djelomično nemoguća za provedbu ili nevažeća, smatra se da ova odredba nije dio OPU, i da ne utječe na valjanost i provedivost drugih preostalih odredbi OPU. Neprovediva odnosno nevažeća odredba se zamjenjuje odredbom koje se najbliža svrhu nevažeće odredbe.

 Korisnik ne smije prenijeti prava i obveze iz ovih OPU na treće osobe (uključujući prijenos korisničkog računa) bez prethodne pismene suglasnosti INTERSPORT-a.

 OPU su objavljeni na www.intersporti.hr te vrijede od dana 25.5.2018. nadalje.

INTERSPORT H D.O.O.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

Kontakt

Punjenje…