Sadržaj

Biciklizam

Pročitajte kako je naš najprodavaniji  brdski  bicikl  Nakamura Catch 5.9  ocijenio Biker magazin, prvi i jedini hrvatski specijalistički magazin o biciklima koji piše o temama od rekreativnog pa sve do natjecateljskog biciklizma.

Intersportov brend nastavlja predstavljati bicikle na tragu prethodnih uspjeha.

U svijetu pristupačnih bicikala nema velikih iznenađenja. Tu je uvijek prisutan Intersport  koji svojim brendovima Nakamura i Genesis izbacuje modele dopadljive dizajnom na tragovima provjerenih geometrija i bez velike filozofije. Nedostižna cijena za prvoligašku konkurenciju, koja se nadmeće tehnologijama i oblicima okvira ima svoju publiku. Catch 5.9 cijenom od nepunih 3400 kuna generalno spada u početni segment, ali opet nudi pojedine komponente koje nećete naći kod konkurencije niti za puno viši iznos.

Počnimo od okvira, koji koristi  standardnu aluminijsku leguru  6061 od koje se radi većina bicikala na tržištu. Na okvir se nastavlja Suntourova osnova XCT vilica sa 100mm hoda, 30mm promjerom nogu i pohvalno – hidrauličnim zaključavanjem. Korisno kada se vozite gradom ili na usponima gdje nije potrebno gubiti snagu na amortiziranje prednjeg kraja.

Dolazimo do kočnica, a one su na sveopće iznenađenje- hidraulične. Tektrov početni model M275 sa 180mm diskovima pruža dovoljno snage i za vrlo ambiciozne vožnje i naprezanja. Nismo više iznenađeni jer smo se već nagledali dosta Nakamura, ali kada ga usporedite s nekim drugim brendom…

Sustav mjenjača se sastoji od Shimanovih Altus ručica, Tourney prednjeg i Deore stražnjeg mjenjača. Deore je postao vrlo rijetka zvjerka u ovim cjenovnim razredima, skoro pa istrebljena vrsta. Tu je još Tourney pogon te ostatak opreme u skladu s očekivanjima – Joytec glavčine, JHC obruči i Deli (nama nepoznate) gume u dimenziji 29×2.1.

U praksi to radi vrlo dobro s obzirom na uloženo. 29 colni kotači preuzimaju i umiruju dosta neravnina s podloge, pa je vilici donekle olakšan posao. Nemamo podatak o kutevima i geometriji, pa prema dojmovima s vožnje možemo nagađati da se radi o nešto klasičnijem pristupu s oko 70° na vilici. To je sasvim u redu s obzirom na namjenu bicikla – gradske vožnje i rekreativni MTB prirodom. Može Catch i  više od rekreacije kada se požesti ritam, ali dugoročno biste mogli ubrzati potrošnju nekih osjetljivih dijelova poput glavčina, pogona ili prijenosa. Položaj na biciklu ne umara niti nakon dulje vožnje, pa će biti idealan za vikend ture ili izlete.

Već smo imali prilike voziti prethodne verzije Catcha i uvijek bi zaključak bio isti. Ako niste opterećeni podacima, geometrijom ili brendovima u Nakamuri ćete naći vjernog partnera po cijeni van svake konkurencije.

Tekst i fotografije:  Frane  Fabris

Specifikacije

Okvir:                                   Alloy 6061 DB

Prednja vilica:                    Suntour XCT-30 HLO

Kočnice:                              Tektro HD-M275 180/180mm

Prednji mjenjač:                Shimano FD-TX800

Zadnji mjenjač:                  Shimano Deore

Ručice mjenjača:                Shimano SL-M310 Rapidfire

Pogon:                                  Shimano FC-TY301 24/34/42T

Sjedalo:                                 Nakamura

Gume:                                   DELI SA-258, 29×2.1

Obruči:                                  JHC Double wall

Glavčine (nabe):                  Joytec Disc

Cijena:                                    3.399,95kn