Trendovi

Helly Hansen, brend koji trajno i odgovorno stvara već više od stoljeća

Helly Hansen, brend koji trajno i odgovorno stvara već više od stoljeća. Godine 1877., na norveškim je fjordovima pod okriljem jednog kapetana osnovan brend Helly Hansen. Njegov otac, Helly Juell Hansen, svoj je ribički prsluk tada natrljao uljem i napravio svoj prvi nepromočivi odjevni predmet. Želio je jednostavno i funkcionalno radno odijelo za zaštitu od manje ugodnih utjecaja okoliša. Te sebi i svojoj posadi omogućiti neometano djelovanje na brodu.

Brend Helly Hansen danas diljem svijeta omogućuje kupnju profesionalne opreme za aktivnosti na vodi i snijegu. Ponuda proizvoda je raznovrsna – za ljubitelje najviših vrhova svijeta, surfere, penjače, jedriličare. Brend predstavlja svoju odjeću na svjetskim regatama u jedrenju, na Olimpijskim igrama. U odjeći svjetski priznatog brenda osvojeni su najviši vrhovi svijeta, i prijeđena gotovo sva arktička područja.

Briga o okolišu

Brend kroz cijelo vrijeme postojanja u prvi plan stavlja brigu o okolišu. Strastveno promišlja brojna ekološka pitanja i ostaje proaktivni sudionik u poboljšanju općih standarda industrije aktivnosti na otvorenom.

Ljubav prema vodi jest ono što je osnivača navelo na odabir vode kao temeljne vrijednosti za provedbu strategija održivosti. Bio je svjestan činjenice da izrada odjeće troši mnogo vode, što posljedično dovodi do znatnog onečišćenja planeta. Ključni je cilj brenda da voda ostane čista, baš poput norveških fjordova na kojima je brend Helly Hansen ugledao svjetlo dana.

Član Norveške organizacije za pravedno trgovanje

Brend je 2003. godine postao član Norwegian Trade Organization – Norveške organizacije za pravedno trgovanje. Sudjeluje u projektima unaprjeđenja ljudskih prava, a zaposlenicima osigurava poštenu plaću za njihov rad.

Njegov Kodeks ponašanja, temeljen na osnovama Konvencije OUN-a i dokumentima Međunarodne organizacije rada, također moraju slijediti i provoditi svi njegovi dobavljači. Helly Hansen provjerava njihov rad na godišnjoj razini jer želi postići dugoročni ekonomski i socijalni napredak.

Tkanine s oznakom Bluesign

Brend već više od desetljeća na prvo mjesto stavlja materijale Bluesign. Gotovo 90% Helly Hansen tkanina označeno je oznakom Bluesign. Riječ je zapravo o sustavu upravljanja protocima kontrole dozvoljene kemijske obrade materijala, smanjenja potrošnje vode, energije, te emisija u proizvodnji.

Helly Hansen je po pitanju potrošnje vode proaktivan još od 70-ih godina prošloga stoljeća, kada je na liniji sportskog rublja LIFA koristio tehnologije bojenja bez vode. Takve je tehnologije kasnije počeo opsežno primjenjivati i na drugim materijalima. Time je omogućena još veća ušteda vode nego što je dotad bio slučaj.

Dok je za uzgoj pamuka i klasičan način izrade jedne majice kratkih rukava potrebno čak 2710 litara vode, brend Helly Hansen svojim načinom bojenja štedi 120 litara vode. Time je u proizvodnji odjeće za sezonu jesen/zima 2020. ušteđeno čak 8,4 milijuna litara vode.

Sljedivost, transparentnost i kvaliteta

Helly Hansen usko surađuje sa svojim dobavljačima. Cijelo vrijeme pomno prati materijale za proizvodnju svoje odjeće. Svaki put zasebno specificira fokusne materijale i kemikalije koje se koriste u proizvodnji. U nabavnom lancu uvijek nastoji postići 100%-tnu transparentnost.

Brend je usredotočen na proizvodnju manje količine artikala. Zauzvrat radije ulaže u izradu kvalitetnijih proizvoda s dugim vijekom trajanja. To postiže iznimno strogom kontrolom kvalitete u laboratorijima, u proizvodnji, a u konačnici i testiranjem na terenu koje obavljaju ambasadori brenda.

Dugoročni uspjeh posljedica je poštivanja, zaštite i odgovarajuće promocije

Helly Hansen vjeruje isključivo u dugoročni uspjeh kao posljedicu poštivanja, zaštite i promocije etičkih  vrijednosti, ljudskih prava, radničkih prava i zaštite okoliša. Neprestano nastoji unaprijediti svakodnevne prakse. Zajedno sa svojim dobavljačima želi postići najviši standard društvene i ekološke vrijednosti. Zalaže se za ljude i planet. To je iznimno velik i pozitivan doprinos životu i okolišu o kojem ovisimo baš svi.

U Intersportu nastojimo u ponudu uključiti sve više proizvoda koji su napravljeni sa sviješću o okolišu, te sljedivi i stvoreni s mišlju na svijetlu budućnost.