Što je trail trčanje?

Staza je bilo koji put, koji nije cesta! Staze često imaju prirodne značajke i sjajne poglede. Staza može biti mali put u vašem lokalnom parku, ali općenito se nalaze izvan gradova.

Trail trčanje vs.trčanje po gradu

Ako sebe uzimate u obzir više kao urbanog trkača, trail trčanje vam može na početku zvučati pomalo zastrašujuće. Ali ima toliko mnogo razloga da se zagrijete za trail trčanje! Nećete se morati baviti svim tim prometom, zagušenjem i zagađenjem – trail trčanje vam omogućava trening, punjenje baterija i bolju komunikaciju s prirodom.

Neke prednosti bježanja iz urbane džungle i pronalaženje obližnjih staza za trčanje:

  • Promjene u terenu čine trening izazovnijim.
  • Meke površine jednostavnije su za tijelo, posebno za zglobove.
  • Povežete se s prirodom dok izvodite rigorozni trening.

Što sve trebam, za trail trčanje?

Jednostavno pokušajte krenuti stazom po svom izboru, možda je lakše ako izvodite neko off-road trčanje u svom lokalnom parku za početak. Dobra stvar vezana uz trail trčanje je da možete krenuti s minimalnom opremom: dovoljni su staza za trčanje, tenisice, voda i avanturistički duh! Polako krenite, odaberite jednostavnu stazu i izbjegavajte izazovne staze prvih nekoliko puta, kako biste saznali je li trail trčanje uopće za vas.

Dignite se na sljedeću razinu

Kad počnete koristiti više staza, imajte na umu da će vam prepreke, poput stijena i neravne površine predstavit više stresa za noge i stopala. Trenirajte noge 2-3 puta tjedno vježbama za snagu. Približno oko 15 minuta izvodite vježbe, koristeći vlastitu težinu ili dodatna opterećenja (utege).

Minimalizam je ključ svega kada je u pitanju trail trčanje. Međutim, kako napredujete na višim brdskim i tehničkim stazama, možda biste htjeli uložiti u tenisice za trčanje s tvrdim potplatima, višenamjensku bocu za vodu, te GPS uređaj za mjerenje rezultata trčanja – ili pronalaska svog puta kući ako se izgubite.

Što čekaš? Idite i pronađite svoju prvu stazu!

trail trčanje