5 obaveznih fitnes dodataka za trening

5 obaveznih fitnes dodataka za trening. Uređenje kućne teretane, pogotovo kad nam nedostaje prostora, može biti pravi izazov. U ponudi opreme za fitnes nailazimo na mnogo više malih rekvizita, nego što bismo ih ikad mogli upotrijebiti. Stoga njihov izbor mora biti vrlo promišljen, pogotovo ako želimo da trening kod kuće bude učinkovit. Oni koji se odluče trenirati kod kuće, trebali bi se se pobrinuti da njime utječete na cijelo tijelo. Ne mislimo samo na vježbe snage, već je potrebno voditi računa i o kardiovaskularnom sustavu, te odgovarajućem istezanju i opuštanju mišića.

Ako želite postići sve ciljeve treninga, potrebno je stoga odabrati odgovarajuća pomagala. Međutim, to često predstavlja problem, jer u poplavi fitness opreme, jednostavno ne znamo što odabrati. Glavni kriterij pri odabiru trebao bi biti da vam omogućuju izvođenje velikog broja različitih vježbi. I jednostavno određivanje razine opterećenja. Kako bismo vam olakšali kupnju, odabrali smo 5 obveznih fitnes dodataka, koji ne bi smjeli nedostajati niti u jednoj kućnoj teretani. To su “univerzalni” rekviziti koje ćete moći koristiti za izvođenje velikog broja vježbi.

Podloga za vježbanje

Kvalitetna podloga za vježbanje može vam poslužiti u razne svrhe u vašoj kućnoj teretani. Najčešće se koristi za vježbe, snage koje se izvode na podu. Važno je da je postojana i da ne klizi. Jer će vam jedino tako dugo služiti, a izvođenje vježbi bit će sigurno.

Važno je biti svjestan da vježbanje kod kuće ne znači samo jačanje mišića i izvođenje vježbi snage. Stoga je podloga za vježbanje također odličan fitnes alat za istezanje i opuštanje skučenih mišića ili meditaciju. To je ključno za bržu regeneraciju nakon treninga i sprječavanje nepotrebnih ozljeda. Neizostavni komad kućne teretane!

Utezi

Različiti utezi jedan su od dodataka koji se vrlo lako mogu spremiti u ormar ili ispod kreveta. To je također alat s kojim možete izvoditi vježbe snage, za gotovo sve mišićne skupine. No, potrebno je biti malo oprezan jer se utezi međusobno razlikuju, uglavnom po izgledu i različitim težinama. Stoga nije svejedno koje ćete odabrati za određenu vrstu vježbanja. Među najpopularnijim utezima svakako su ručke. Dostupne su u raznim bojama koje određuju njihovu težinu. Težine se obično kreću između 0,5 kg i 6 kg, pa su posebno pogodne za jačanje mišića ruku, trbušnih mišića, stražnjice i bedara.

Ako želite pokriti mišiće cijelog tijela, izvrstan je izbor poluga za utege s diskovima koja dopušta maksimalno opterećenje od 20 kg. Budući da diskovi u setu dolaze u različitim težinama, možete jednostavno prilagoditi opterećenje, pa su posebno izvrstan alat za jačanje mišića ruku.

Posljednjih godina, međutim, popularni su okrugli utezi ili tzv. Kettlebell utezi, s kojima izvodimo vježbe snage. S utezima, međutim, gotovo svaki trening možete učiniti još zahtjevnijim i tako povećati opterećenje. Utezi za zglobove i gležnjeve mogu vam također pomoći.

Fitnes trake

Fitnes traka je iznimno praktičan pribor za vježbanje kod kuće. Pogodna je za početnike, kao i za aktivne sportaše, jer vam omogućuje izvođenje raznih i jednostavnih vježbi za jačanje mišića ruku, nogu i trupa. Osim toga, ne zauzima puno prostora, i možete je ponijeti sa sobom na godišnji odmor. Ako ste već pregledali ponudu opreme za fitnes, vjerojatno ste primijetili da su trake za fitness dostupne u različitim bojama, kao i dužinama i širinama.

Različite boje traka za fitnes obično određuju različite razine otpora, pa prije kupnje provjerite koja boja ima najmanju razinu otpora, a koja najveću. S ove točke gledišta, pametno je odabrati komplet traka za fitness različitih boja. To vam omogućuje individualno podešavanje razine opterećenja za svaku vježbu.

Ove su vrste traka često u cjelovitom, kružnom obliku, dok si uobičajenu traku za fitnes također možete pričvrstiti na jak objekt, prikladne nosivosti, te na taj način vježbati, i ujedno namještanjem trake odrediti zahtjevnost izvođenja vježbe.

Vijača

Vijača vam omogućuje jednostavan i vrlo intenzivan kardio trening, koji će vam pomoći da povećate broj otkucaja srca i ojačate kardiovaskularni sustav. Riječ je o fitnes dodatku koji ne zauzima puno prostora, ali ima izuzetno veliki učinak na cijelo tijelo. Posebno je pogodan za sve ljubitelje trčanja i biciklizma, kojima preskakanje vijače, može biti izvrsna alternativa u već ustaljenoj rutini treninga.

Lopta za vježbanje

Gimnastička lopta nije samo izvrsna pomoć u fitnesu za izvođenje vježbi snage, već je možete koristiti i za izvođenje istezanja nakon treninga. To je svestran rekvizit. Velika lopta za vježbanje izvrsno djeluje na stabilizaciju središnjeg djela, i čini svaku osnovnu vježbu još težom.

Što je čini izvrsnom za izvođenje vježbi za jačanje trbušnih i leđnih mišića te stabilizatora trupa. Također omogućuje učinkovito istezanje nakon vježbanja, a postaje sve popularnija za ugodno dugotrajno sjedenje i rehabilitaciju nakon ozljeda.

Ponuda fitnes dodataka u Intersportu

Ponuda fitnes dodataka je također procvjetala posljednjih godina, pa je svake godine sve bogatija, proizvodi su savršenog dizajna i sve originalniji. Ipak, dobro je imati univerzalnu fitnes opremu, prikladnu za gotovo sve vrste sportskih ciljeva, kao i za povremene vježbe ili oporavak.

Isključivo u Intersportu dostupna je fitness oprema Energetics koja nudi široku paletu dodatne opreme, kao i sobne bicikle za vježbanje, trake za trčanje, klupe, eliptične trenažere, odjeću i obuću.