Povratak u formu nakon ljetnog odmora-7 savjeta

Povratak u formu nakon ljetnog odmora-7 savjeta. Većina nas voli napraviti pauzu od svakodnevice, kako bi se opustili i podmladili um, tjelo i dušu. Ali ponekad se tokom odmora akumuliraju efekti ležanja, pijenja alkohola, obilnih obroka u restoranima i premalo vežbanja. Pa, koji je najbolji način da se vratite u formu nakon povratka kući? Evo sedam savjeta ili ideja koje će Vam pomoći da se vratite na pravi put, i tako izbegnete loše raspoloženje i osećaj nelagodnosti u tjelu.

Povratak u formu : Suočite se sa brojem

m

Izmjerite se. Ili nemojte, jer poznajete svoj karakter. Ako ste motivirani da se osjećate dobro, kada na vagi vidite određeni broj kilograma, i procijenite štetu čim se vratite kući, držite se toga da se redovno mjerite.

Međutim, ako ste skloniji tome da Vas ometa ono što vidite, priuštite sebi nekoliko tjedana redovne rutinske aktivnosti, prije nego što stanete na vagu.

Zapamtite da nam se tokom vrelih dana smanjuje apetit, a redovno plivanje je aktivnost kojom sagorijevamo prilično kalorija.

Hidratirajte se

m

Pijte puno vode, rehidrirajte se i pomozite sistemima vašeg tijela, da rade najbolje što mogu. Nema potrebe za specijalnim dijetama za čišćenje ili detoksikaciju (vaša jetra, bubrezi i koža su već izuzetno efikasni u uklanjanju otpadnih materijala).

Hidratacija ne vrijedi samo tokom redovnih aktivnosti, ona je posebno važna u vrućim danima. Zato ne zaboravite na čašu vode prilikom naručivanja slijedećeg džin – tonika.

Povratak u formu : Obroke pripremajte sami

m

Odmorite se od jedenja u restoranima. Ako nakon odmora žudite za svojim omiljenim domaćim jelima, iskoristite ovu motivaciju i naviknite se na kuhanje kad god možete.

Kada pripremate obroke, imate kontrolu nad sastojcima i možete izbjeći prazne kalorije, a i višak šećera koji se nalaze u mnogim obrocima u restoranima.

Planirajte svoje obroke unapred, ako je potrebno, obratite malo pažnje na dnevni unos kalorija u svoje tijelo. Posebno obratite pažnju na unos prerađene hrane i transmasti, povećajte unos proteina, vlakana i zdravih masti.

Dostatan unos vlakana

Uživajte u puno hrane bogate vlaknima. Za pretpostaviti je da tokom putovanja niste slijedili svoje uobičajene prehrambene navike, pa ste sigurno jeli puno prerađene hrane, koje se tokom ljetnog odmora zaželimo. Kasnije ćete željeti vratiti probavu u ravnotežu, a vlakna će Vam u tome pomoći i ublažiti neugodan osećaj napetosti.

Redovan raspored spavanja

m

Na odmoru često mislimo da propuštamo sve najbolje događaje i zabave ako spavamo, pa nam je san zadnja briga. Te se mnogo puta se kući vraćamo s odmora još umorniji, nego što smo bili kad smo išli na njega.

Usprkos činjenici da se tokom odmora mentalno i fizički odmaramo, naše navike spavanja se gotovo uvijek izmijene. Pridržavajte se redovnog rasporeda spavanja.

Svake večeri malo dulje odspavajte, ako trebate učiniti nešto drugo, vikendom nemojte spavati do podneva. Vaše tijelo najviše voli redovan ritam, a vaše blagostanje i nivo energije ponovo će se povećati za nekoliko dana.

Napravite redovan plan vježbanja

Ako već nemate rutinski trening, na koji biste se vratili odmah nakon odmora, sada je pravo vrijeme da ga pronađete. Idealan plan vježbanja ovisi o vašem zdravlju, starosti, prehrani, rasporedu, ciljevima i mnogim drugim promijenljivim aspektima.

Ali za većinu ljudi je ključ dugotrajnog držanja tog nečeg, pronalazak aktivnosti kojom će se rado baviti. Upišite se na sat plesa, pridružite se grupi vježbača u teretani ili na bazenu, ili se jednostavno odlučite na trčanje, vozite bicikl ili sami posjetite teretanu tri puta tjedno po sat vremena.

Ako Vam je potrebna dodatna motivacija za ponovno pokretanje, isprobajte jednu od mnogih aplikacija koje Vam omogućavaju da ispunite ciljeve vježbanja uz pomoć virtualnih trenera.

Slušajte svoje tijelo

Poslije zasluženog odmora i teškog povratka u stvarnost, nemojte biti prestrogi prema sebi. Ne zamarajte se onim što je trebalo učiniti drugačije ljeti. Nemojte se osjećati krivim zbog upuštanja u ugađanje tokom odmora. Preuzmite sada odgovornost za uspostavljanje dobrih navika i imajte na umu svoje ciljeve, bez zamaranja svakom odlukom. Važno je da uživate u odmoru, ali sada se usredotočite na sadašnjost i ustrajte u naumu. Vaši treninzi će uskoro postati rutina bez koje nećete moći.