Sadržaj

Iako su podloge za vježbanje na prvi pogled vrlo slične, međusobno se prilično razlikuju. Različite vježbe zahtijevaju različitu podlogu.

Određene kućne tjelovježbe obuhvaćaju mnoge vježbe koje treba izvoditi u ležećem, sjedećem ili stajaćem položaju. Budući da se uglavnom izvode na podu, brzo se možete naći pred problemom jer tvrdi podovi predstavljaju neudobnu prepreku za izvođenje pojedinih vježbi. Upravo zbog toga pametno je osmisliti posebnu podlogu za vježbanje pomoću koje ćete vježbati na mekanom, a vježba će u trenutku postati udobna.

Na tržištu je, naravno, iznimno velika ponuda najrazličitijih podloga za vježbanje koje se razlikuju s obzirom na namjenu i način vježbanja. Najveće su razlike u debljini i površini, ali i u strukturi podloge za vježbanje.

Podloge za pilates

Za pilates su primjerene malo deblje podloge. Njihova debljina kreće se od 1,5 do 1,9 cm, duge su od 140 do 216 cm, a široke od 58 do 100 cm. Donja površina mora dobro prianjati na pod, a površina za vježbanje mora omogućavati nesmetano klizanje.

Podloge za jogu

Za jogu su primjerenije tanje podloge debljine od 0,3 do 0,6 cm. Drugačije su i po dimenzijama jer su širine od 55 do 80 cm, a dužine od 120 do 190 cm. Većina podloga za jogu izrađena je od PVC-a, a neke i od prirodnih i recikliranih materijala. Podloge za jogu razlikuju se i s obzirom na tip joge koji izvodite. Gornja površina, naime, mora biti prilagođena tipu vježbe.

Univerzalne podloge za vježbanje

Za općenite vježbe (vježbe istezanja i različite vježbe koje izvodite na podu) pogodne su podloge sličnih dimenzija kao za pilates. Važno je da gornja površina bude prekrivena slojem vinila koji omogućuje lakše čišćenje.

Trpežne podloge

Mnogi rekreativci također preferiraju izdržljivije podloge koje su malo deblje i ponajprije izrađene od materijala koji osiguravaju dulji vijek trajanja.

Većina podloga za vježbanje se lako slažu, obično ih omotamo u valjak, koji čuvamo na suhom mjestu.