Svježe i zdravo: jednostavni recepti od sezonskog voća

Svježe i zdravo; predstaljamo vam tri izuzetno jednostavna, brza, svježa i zdrava recepta. Recepti uključuju sezonsko voće. Usredotočit ćemo se na jagode, maline i breskve. Po želji voće možete naravno pomiješati zajedno. Na ovaj način dobivate još veću harmoniju svježih ljetnih okusa za vruće dane.

Recepti predstavljaju 3 jela s izuzetno jednostavne i brze pripreme. Stoga su savršeni za zabave, bankete i piknike tijekom cijelog ljeta. Prikladni su i za gotovo bilo koji obrok u danu, od doručaka i grickalica do sezonskih slastica. Ovi recepti sa svježim jagodama, breskvama i malinama, u kombinaciji s raznim povrćem i ostalim sastojcima zasigurno će impresionirati vas, vaše goste i sve generacije!

m

1.Ljetna salata od špinata s jagodama i avokadom svježe i zdravo

Ništa bolje ne opisuje ljeto od sočnih i osvježavajućih jagoda, koje većina ljudi obožava, i tako željno iščekuje sezonu ukusnih i zdravih jagoda.

Ako ste se ikad pitali što još napraviti od ovog ukusnog voća, došli ste na pravo mjesto. Prekrasna ljetna salata od špinata s jagodama, avokadom, feta sirom, crvenim lukom, prženim bademima i pistacijama, prelivena ukusnim dresingom od balzamika s jagodama – svježe i zdravo. Prava je osvježavajuća senzacija koja puca po šavovima od zdravih sastojaka.

Predstavljamo vam originalni recept za salatu od jagoda koja je slatka, začinjena, hrskava i kremasta. Možete ga poslužiti za izvrstan ručak, večeru ili samo kao prilog. Vrijeme pripreme salate izuzetno je kratko, svega 20 minuta.

Ako su vam potrebne svježe jagode, uberite ih u vrtu ili na tržnici odaberite kutiju super sočnih, zrelih jagoda, koje će salati dodati prirodnu slatkoću.

Sljedeći zdrav sastojak salate od jagoda je avokado, koji salatu okružuje kremastom teksturom, koja se osjeti pri svakom zalogaju. Poželjno je odabrati avokado koji nije previše zreo, da bi ga bilo lakše narezati i dodati u salatu.

Feta sir kombinira kremasti i istodobno slani okus, koji zatvara začinjenost naše salate od jagoda. Također možete koristiti kozji sir kako biste okus učinili još pikantnijim, ili čak mrvice gorgonzole.

Crveni luk daje dašak pikantnosti koji se slaže s kremastom fetom i slatkim jagodama. Ako ste osjetljivi na okus luka, kriške jednostavno prethodno namočite u vodi ili ispustite iz pripreme salate.

Pržene pistacije dodaju se zbog hrskavosti, isto tako možete upotrijebiti i bademe.

Umjesto octom i uljem, salatu prelijte balsamičnim preljevom od jagode koji možete napraviti sami – ovo je vrlo jednostavan preljev od balzamičnog octa, maslinovog ulja, češnjaka, malo gorušice, džema od jagoda, soli i papra.

m

2.Šareni i svježi ražnjići od capresea svježe i zdravo

Svježe breskve neće dugo ostati svježe i sočne, pa ih želite maksimalno iskoristiti. Možete ih konzumirati na sve načine, od slatkih i slanih jela, voćnih kolača do salse i sangrije. Predstavljamo vam šarene i svježe ražnjiće od capresea. Izuzetno su jednostavni i brzi za pripremu. Na bilo kojoj zabavi, ovaj osjećaj svježeg voća i povrća uvijek će biti dobrodošao. Zbog atraktivnog izgleda zasigurno će ga obožavati i djeca. Sa svježim breskvama možete oživjeti klasičnu caprese salatu u ovom izuzetno brzom zalogaju.

Sve što trebate za pripremu je:

  • nekoliko bresaka, ovisno o broju ljudi (oko jedna srednje velika breskva po osobi), narezanih na šnite
  • šalica cherry rajčica koju jednostavno operete i ostavite u izvornom okruglastom obliku
  • pola šalice malih kuglica mozzarelle i
  • nekoliko listova svježeg bosiljka.

Priprema voćnih ražnjića ima samo jedan korak, naime: na drvene štapiće naizmjence stavljajte narezane i oprane kriške breskve, chery rajčica i kuglice mozzarelle te listove bosiljka. Možete se igrati kombinacijama boja po želji, a najmlađi će vam rado pomoći. Zelena, bijela i crvena boja ovih zdravih sastojaka, osim svježine, unijet će i pravi talijanski prizvuk na vašu zabavu ili ljetni ručak.

m

3.Veganski sladoled s kremom od malina

Predstavljamo vam jedan od najjednostavnijih, a ujedno ukusnih, svježih i zdravih recepata s malinama. Uživat će svi u vrućim danima, bilo da trebate izbjegavati gluten, ili da obožavate veganske recepte, ili samo u mješavini uravnotežene zdrave prehrane.

Da biste pripremili 4 srednje velika sladoleda s kremom od malina, trebaju vam:

  • šalica polumasnog kokosovog mlijeka
  • približno desetak malina
  • pola zrele banane ili drugog sezonskog voća, poput jagoda i bresaka

U blenderu pomiješajte kokosovo mlijeko, maline, banane ili ostalo sezonsko voće, i miješajte oko 30 sekundi dok ne dobijete kremastu teksturu. Masu ulijte u kalupe za sladoled, stavite ih u zamrzivač i zamrznite najmanje 8 sati, a zatim uživajte u svježem i kremastom voćnom okusu.

Intersport uvjek misli na zdravu prehranu !