New Era 10877283, kapa, plava

Brand New Era je u dvadesetim godinama prošlog stoljeća osnovao njemački useljenik Ehrhardt Koch, koji je prije toga šesnaest godina radio za tvrtku koja proizvodi kape i šešire. Zatim je osnovao svoju vlastitu marku, koju je nazvao New Era. Početkom tridesetih godina prošlog stoljeća povukao je potez koji je brand lansirao u nebo. Počeo je stvarati kape za bejzbolske igrače, koje su imale unutarnji rub od pamuka koji odlično upija znoj, osim toga, omogućuje da kapa stoji čvrsto na glavi. Godine 1934. su igrači Cleveland Indiansa postali prvi tim u Major League Baseball koji je nosio kape New Era. U sljedećim godinama su ih nosili gotovo svi igrači klubova - od New York Yankeesa do San Francisco Giantsa. Njima su se kasnije pridružili igrači iz američkog nogometa, košarke, hokeja ... Kad su ih otkrili nogometni navijači i obožavatelji, stvorio se kult koji je prešao okvire sporta. Na New Era brand zaklinje se većina klizača, repera i filmskih glumaca. Među najpoznatijim licima su svestrani glazbenik Jay Z, reper Sam Adams, dizajner Eric Haze, DJ Irie, sprinter Emmanuel Callender ... New Era je postao jedan od zaštitnih znakova američkog sporta. Osim toga, modni dodatak i subkulturni simbol za šik.

New Era 10877283, kapa, plava
New Era NY Yankees League 9Forty Youth
Dječja kapa sa šiltom
- Dječja inačica jedne od najlegendarnijih američkih kapa sa šiltom
- Izrađena je da bi povezala igrače s navijačima
- Ima zakrivljeni šilt s osam redova šavova
- Kruna je sastavljena od šest stranica
- Na stražnjem dijelu je opremljena trakom za prilagođavanje opsegu glave
- Na prednjoj strani je ušiven logotip New York Yankees
- Materijal: 100% pamuk
Provjeri naš blog
Sve što trebaš znati o ovom sportu pronađi u vodiču.
Podijelite svoju sportsku avanturu s #intersporthrvatska
1 ocjena
100 %
ocjenjivača preporučuju ovaj proizvod
- Udobnost
- Kvaliteta
- Najviše za vaš novac
- Izgled
INTERSPORT ne daje potvrdu da su ocjene/komentare dali potrošači koji su stvarno kupili ili koristili proizvod. Ovu ocjenu i mišljenje mogao bi dati i netko tko zapravo nije kupio proizvod odn. koristio. Detaljnije informacije o ocjeni proizvoda i komentarima možete pronaći ovdje.
Login and Registration Form